Wednesday, July 11, 2007

Surprise!!!!!!!!!!

Tadi around 2pm, i was watching Tv. Then ada tia my bro panggil..


him: KAKA!!!!
me: (ckp dlm hati) apa lagi kan ni? ngacau org liat tv
him: ani..computer ahh

and ia bawa ke dalam my room

him: ni..payah ahhhhh
me: (merungut dlm hati) apa lagi yg payah ni?

I saw raihan..then theres JEERA!!!!!!!!!!!!!! aku pun terkajut. She was hiding sbalah almari. HAHA. I was like," ukannya ko balik on 13th kan??" "Jadinya masa kami chat dMSN tadi, dah sampai d brunei lah tu?" mcm2 lah ku ckp. Terkajut bahh.. She hugged me, n aku MASIH terkajut. haha. So basically aku terkajut..n dorg ketawa lah. Yea..my reaction was funny xP

And we talked for a while n went to mij's house and talked. By the way, good luck with ur attachment ah. Jaga2 kena urat..xP

Last nite..me, anis n zirah went to wywy...makan. Pasal c anis rindu kami. Awwwwwwwwwwww...Yatah masa kami jumpa, his husband malu, so kami pun makan lain2 meja. Congrats anis on ur 2nd baby( i mean in the future..baru 2 weeks kan) hehe. And thanks zirah for the gift. Mesti ko tekajut tu tym aku ckp aku inda suka kuning lagi. Well, i STILL like..but not in like so much. sikit ja. Dinding bilikku masih yellow. hehe. Anyways, thanx. I need those..n the card. Its cute..



Bah. Laters. Kan liat wyg xP

No comments: